Kevätkauden toiminta 2020

Peli-ilta 16.1.2020 klo 18.00
(Salon Syty, Helsingintie 6 Salo)
Lisätietoa saat klikkaamalla linkkiä.

Helmikuu:
3.2 valonpäivä

Maaliskuu:
Vuosikokous

HUOM. Muutokset mahdollisia. Seuraa ilmoituksiamme yhdistyksen verkko- ja fb-sivuilta, Salonjokilaaksosta, kaupunkitiedotteesta sekä Psoriasisliiton sivuilta. Lisäksi tiedotamme tapahtumista sähköpostilla.

Syyskauden toiminta 2019:

Elokuu
Sunnuntai 18.8. aloitamme syyskauden Suomusjärven Sisun mökillä. Lähdemme SYTYn edestä kimppakyydein klo 11.00.

Ilmoittautuminen salonpsoriyhdistys@gmail.com tai puh. 044 333 3153 viimeistään 12.8. mennessä. Osallistumismaksu 5€ (sis. tarjoilun) maksetaan yhdistyksen tilille FI95 5410 0220 3230 45.

Syyskuu
28.9.- 29.9.
Jäsenjärjestömatkan Tallinnaan.
Tarkemmat tiedot lähempänä.

Lokakuu
Sunnuntaina 13.10. klo 15
Tohtori Zivago teatteri Provinssi, Salo.
Tarkemmat tiedot myöhemmin.

Marraskuu
Sisäliikuntapäivä lauantaina 23.11.2019 klo 13-17 Hermannin koulun liikuntasalissa, Torikatu 5 (käynti sisäpihalta). Päivän aikana mahdollisuus tutustua ja osallistua esim. seuraaviin lajeihin: istumatanssi, sisäcurling, boccia, sulkapallo, tuolijooga (joogaopettaja Marjaana Nuutinen). Pukeudu rentoon asuun ja ota mukaan sisätossut ja oma juomapullo. Tarjolla pientä välipalaa. Päivän hinta 5€ (sis. ohjelman, välipalan ja tilavuokran). Ilmoittautumiset ja lisätiedustelut 18.11.2019 mennessä Sirpalle 044 333 3153. Maksu yhdistyksen tilille.

Joulukuu
Yhdistyksen jouluruokailu 17.12. klo 18 MaranKlubilla. Illan hinta jäsenelle 10€, avec 30€. Lisätiedot ja ilmoittautumiset salonpsoriyhdistys@gmail.com tai 045 640 2191 viim. 9.12. mennessä. Maksu yhdistyksen tilille.

Liikuntavastaavamme terveiset:

Liikunta on tärkeä osa psoriasiksen omahoitoa. Sen tehtävänä on ylläpitää ja lisätä fyysistä suorituskykyä, lievittää kipuja, kohottaa mielialaa ja ennaltaehkäistä liitännäissairauksia.

Sirpa

Kevätkauden toiminta 2020

Tiistaina 07.01.2020 klo 17.45-18.30 alkaa yhdistyksemme vesijumppa Salon uimahallissa.
Kuntosaliryhmä kokoontuu tiistaisin klo 16.30 uimahallissa ennen vesijumppaa.

Maanantaina 13.1.2020  klo 17.30 – 18.30  alkaa yhdistyksemme keilavuoro  Salon Keilahallissa.

Syyskauden toiminta 2019

Yhdistyksen vesijumppa Salon uimahallissa alkaa ti 20.8. klo 17.45-18.30 HUOM UUSI AIKA! Kuntosaliryhmä kokoontuu tiistaisin klo 16.30 uimahallissa ennen vesijumppaa. Liikuntavastaavamme opastaa tarvittaessa laitteiden käytössä.

Vesijumppaan ja kuntosalille pääset uimahallimaksun hinnalla.

Yhdistyksen keilavuoro Salon Keilahallissa on maanantaisin klo 17.30 – 18.30. Syyskausi alkaa 19.8. Keilauksen hinta 5€ kerta, sis. kengät.

Erityisliikunnan maksuttomat kuntosalivuorot Salohallissa tiistaisin klo 11.00 – 13.00 ja torstaisin klo 16.00 – 18.00.

Ryhmissä on tilaa, tervetuloa mukaan!