Kevätkauden toiminta 2024:

Tammikuu:
- Luento terveysliikunnasta
- Osallistumme Pieni ele keräykseen    presidentinvaaleissa.

Helmikuu:

- Osallistumme Pieni ele keräykseen mahdollisella presidentinvaalin toisella kierroksella
- 24.2. Virelavista, ohjaajana Hanna Heinonen

Maaliskuu:

Huhtikuu:
- 3.4. Vuosikokous
   Psoriviikko 8.-14.4
- Vierailu Paimion uimahalliin, yhdistyksen esittely
- Psorin liitännäissairaudet, lääkäriluento
-27.4  Kylpyläretki Kasnesin kylpylään. Sisältää ohjattua liikuntaa, allasosaston ja ruokailun.

Toukokuu:
- 18.5. Paimion luontopolku
- 25.5. Koko perheen retki kotieläinpihaan. Rajala     Ranch

Kesäkuu
- 10.6. Tutustuminen golfin saloihin

Heinäkuu
 - Loma

Syyskauden toiminta 2024:

Elokuu:
- Kesäteatteri
- 24.8. Syysstartti.

Syyskuu:
- 21.9. Jumppapallogolf

Lokakuu:
- 29.10 Maailman psoriasispäivä.
- 17.10. Kukkiensidontakurssi

Marraskuu:
- Teatteri Notre-Damen kellonsoittaja
- Jalkaterapeutti ”jalat talvikuntoon”

Joulukuu:
- Jouluruokailu

HUOM. Muutokset mahdollisia. Seuraa ilmoituksiamme yhdistyksen verkko- ja fb-sivuilta, Salonjokilaaksosta, kaupunkitiedotteesta sekä Psoriasisliiton sivuilta. Lisäksi tiedotamme tapahtumista sähköpostilla.

Kevätkauden toiminta 2023:

Tammikuu:
- 21.1. Tehdään yhdessä – laukkamakkaran tekoa yhdessä. Ohjaajana Jari Suominen

Helmikuu:
- 25.2. Istumatanssia, ohjaajana Sirpa Päärni

Maaliskuu:
- 30.3. Vuosikokous
- Eduskuntavaalien ennakkoäänestys 22.3.–28.3., osallistumme Pieni ele -keräykseen lipasvahteina.

Huhtikuu:
- Eduskuntavaalit 2.4., osallistumme Pieni ele -keräykseen lipasvahteina.
- Psoriviikko 3.–9.4.
- Psorin liitännäissairaudet, lääkäriluento

Toukokuu:
- Koko perheen retki kotieläinpihaan.

Kesäkuu:
- Minigolf Mathildedal 12.6.

Heinäkuu:
- Loma

Syyskauden toiminta 2023:

Elokuu:
- Kesäteatteri
- Syysstartti Lehmijärven Rantapirtillä 19.8. tai 26.8.

Syyskuu:
- 23.9. Luontoretki Teijon kansallispuistoon

Lokakuu:
- Maailman psoriasispäivä 29.10.
- 14.10. Kylpylä – teatterimatka Hämeenlinnaan

Marraskuu:
- 18.11. Sisäliikuntapäivä

Joulukuu:
- 12.12. Jouluruokailu

Kevätkauden toiminta 2022

Kesäkuu
Minigolfia Mathildedalissa
ma 13.6. klo 18. Hinta 7€. Ilm. ja maksu 11.6. mennessä 044 333 3153 tai salonpsoriyhdistys@gmail.com.
Maksut tilille FI95 5410 0220 3230 45.

Heinäkuu
Mennään yhdessä teatteriin
su 10.7. klo 18! Somerniemen Musiikkiteatteri esittää maalaiskomedian Paremmat päivät. Hinta jäsenelle 10€, avec 15€, sis. väliaikakahvin. Lippuvaraukset ja maksu 1.7. mennessä 045 640 2191 tai salonpsoriyhdistys@gmail.com.
Maksu tilille FI95 5410 0220 3230 45.

Syyskaudentoiminta 2022

Elokuu
 27.8 Syysstartti
 - Rantapirtti, Lehmiranta
 - Kimppakyydein Sytyn edestä klo 12
 - Osallistumismaksu 10€

Syyskuu
Tallinna

Lokakuu
Lääkäriluento

Marraskuu
19.11 Sisäliikuntapäivä, Hermannin koulu

Joulukuu
Jouluruokailu
- Paikka ja aika avoin

Liikuntavastaavamme terveiset:

Liikunta on tärkeä osa psoriasiksen omahoitoa. Sen tehtävänä on ylläpitää ja lisätä fyysistä suorituskykyä, lievittää kipuja, kohottaa mielialaa ja ennaltaehkäistä liitännäissairauksia.

Sirpa

Kevätkauden Toiminta 2023

Vesijumppamme alkaa jälleen tiistaina10.1. klo 17.15-18 Salon uimahallissa. Hinta uimahallin sisäänpääsymaksu +1€/jumppakerta (joka laskutetaan osallistujilta kausittain). Tervetuloa jumppaamaan, uusiakin mahtuu vielä mukaan!

Kuntosaliryhmä kokoontuu tiistaisin ennen vesijumppaa. Liikuntavastaavamme Sirpa opastaa tarvittaessa välineiden käytössä.

Keilausvuoro Salon Keilahallissa starttaa joulutauon jälkeen maanantaina 9.1. klo 17-18. Keilauksen hinta 5€, sis kengät. Tervetuloa uudet ja vanhat! Liikuntavastaavamme opastaa tarvittaessa välineiden käytössä.

Syyskauden Toiminta 2022

Psoriasisyhdistyksen oma vesijumppa Salon uimahallin terapia-altaassa alkaa ti 30.8.2022. Vesijumpan UUSI AIKA on klo 17.15-18. Jumpan hinta on uimahallimaksu + 1€/krt (allasmaksu), ohjaajana liikuntavastaavamme Sirpa Päärni.
Kuntosalivuoro on tiistaisin klo 16-17 (sis. uimahallin pääsymaksuun). Liikuntavastaavamme opastaa tarvittaessa välineiden käytössä.

Kevätkauden toiminta 2022

Keilaus Salon keilahallissa.
Yhdistyksellä on oma keilavuoro joka maanantai klo 17.30–18.30. Keilauksen hinta 5€ kerta, sis. kengät.

Vesijumppa Salon uimahallin terapia-altaassa tiistaisin klo 17.45–18.30.
Vesijumpan ohjaa liikuntavastaavamme Sirpa. Hinta uimahallin sisäänpääsymaksu + 1€/krt (allasmaksu), sisältää myös kuntosalin käytön.