Nuoret ja lapset

Nuorella psoriasis

Psoriasista sairastavilla nuorilla ja lapsilla on oma yhteisö, Lanupso. Siihen kuuluvat Psoriasisliiton paikallisyhdistysten kaikki alle 30-vuotiaat jäsenet.

Järjestämme vuosittain tapaamisia eri puolilla Suomea. Ohjelmassa on ollut muun muassa festarireissu, mökkiviikonloppu ja Tukholman matka, jolla tapasimme psoriasista sairastavia ruotsalaisia nuoria.

Tapahtumat ovat nuorten suunnittelemia ja toteuttamia. Jokaiselle löytyy todennäköisesti jotakin, ja aina voit myös ehdottaa uutta toimintaa. Nuorten tapahtumat löydät tapahtumakalenterista ja Facebook-ryhmästä. Psoriasisliiton jäsenet saavat tiedon myös lasten ja nuorten toiminnan uutiskirjeen kautta sähköpostitse.

Toiminnassa tapaat muita psoriasista sairastavia nuoria, joiden kanssa voit jakaa kokemuksiasi sairaudesta. Sen kautta saat myös tietoa psoriasiksesta ja käytännön vinkkejä sairauden kanssa elämiseen.

Toimintaa suunnittelee ja toteuttaa Psoriasisliiton nuorten toiminnan koordinaattori yhdessä nuorten oman työryhmän kanssa. Jos olet kiinnostunut nuorten tapahtumien ideoinnista, olet tervetullut mukaan työryhmään!

Tutustu nuorten toimintaan Facebookissa: Nupson Facebook-ryhmä

Missä tahansa nuorten toimintaa tai Lanupsoa koskevassa asiassa voit ottaa yhteyttä Lanupso-koordinaattori Iida Liukkoseen: iida.liukkonen@psori.fi.

Tervetuloa mukaan!

12.10.–13.10.2019

Nuorten Syysstartti Lautsialla

Tutustu https://psori.fi/tapahtumat/nuorten-syysstartti-lautsialla/

12.10.–13.10.2019

Lasten ja nuorten toiminnan ideointia!

Tutustu https://psori.fi/tapahtumat/lasten-ja-nuorten-toiminnan-ideointia/