YHTEISTYÖKUMPPANIMME:

Salon Mehiläinen
tarjoaa yhdistyksen jäsenille valohoitoa jäsenhintaan.
Korvauksen saa näyttämällä  jäsenkorttia. Hoitoon tarvitaan ihosairauksien hoitoon perehtyneen lääkärin lähete.
Ajan valohoitoon voit varata Salon Mehiläisestä puh. 0104145900.

Salon Jalkahuolto
Ruuhikoskenkatu 9, Salo. Puh 040-1799304
Jalkaterapiapalvelut,
jäsenet saavat perusjalkahuollosta -20 %

Suolahuone ja Kauneusstudio Selena
Rummunlyöjänkatu 14, antaa jäsenillemme 10% alennuksen suolahuonehoidoista. Lisätiedot www.studioselena.eu, puh. 045 211 7143. Jäsenkortti mukaan!

Salon SYTY ry
järjestää monenlaista toimintaa, esim. koulutusta, liikunta- ja virkistystoimintaa. Digi-Pysäkillä saat tietokone ja mobiililaitteiden neuvontaa ja apua pieniin ongelmiin. Pysäkki toimii ajanvarauksella, maksuton. Ajanvaraukset Nikolta p. 044 781 1475 tai  sähköposti: digi-pysakki@salonsyty.fi.
Yhdistyksemme jäsenenä voit vapaasti osallistua SYTY:n toimintaan. Lisätietoja, salonsyty.fi ,  facebook, instragam

Lanka- ja Käsityöliike Anjalin
Annankatu 5, Salo
Jäsenetu -10 %
Näytä jäsenkorttimme ennen maksua.

Kukkakauppa Bella-Regina
Horninkatu11, 24100 Salo
Jäsenetu kukkakimpuista ruukkukukista,
surusidonnasta ja istutuksista -10 % .
Näytä jäsenkorttimme ennen maksua.

Salon kukkakimppu
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Helsingintie 5, 24100 Salo
Salon Kukkakimppu tarjoaa jäsenillemme 20% alennuksen leikkokukista, ruukkukukista ja sidontatöistä (poislukien tarjoukset, välitykset ja morsiussidonta)
Vain jäsenkorttia näyttämällä saat alennuksen.